

Na vybraných pobočkách si vybavíte finančné služby rýchlo a bez čakania v moderných kioskoch
Slovenská pošta spustila pilotný projekt samoobslužných kioskov na vybraných pobočkách. Zákazníkom ponúknu možnosť využívať vybrané finančné služby rýchlo, jednoducho a bez čakania.
V kioskoch môžu zákazníci realizovať rýchly vklad a výber hotovosti, úhradu ePoukazu, či úhradu faktúr cez Pay by square, a to buď hotovosťou alebo kartou podľa toho, čo im viac vyhovuje. Práca s kioskom je intuitívna a nevyžaduje asistenciu pracovníka pošty.
Pilotný projekt kioskov predstavuje ďalší spôsob, ako Slovenská pošta mení tradície na inovácie a ukazuje, ako môže vyzerať budúcnosť poštových služieb. Takýmito technológiami dochádza k rýchlejšiemu vybaveniu zákazníka a ku skvalitneniu užívateľského zážitku. Kiosky budú testované v reálnych podmienkach a vyhodnotenie projektu ukáže, ako sa bude tento koncept rozvíjať ďalej v budúcnosti.
Kiosky sú v rámci pilotného projektu rozmiestnené na piatich pobočkách pošty v mestách:
- Bratislava 1 (Námestie SNP 35);
- Bratislava 24 (Mlynské nivy 5A – Stanica Nivy);
- Košice 11 (Humenská 4);
- Štúrovo 1 (Hlavná 60);
- Žilina 1 (Sládkovičova 14).
Podobné články

Garmin v tichosti pridal nové funkcie. Aktivujte si ich

Garmin Index Sleep Monitor: Riešenie pre tých, čo nechcú spať s hodinkami (RECENZIA)

Ako fungujú upozornenia na vysoký krvný tlak pomocou Apple Watch

BMW iX3 Neue Klasse: štyri supermozgy, radosť z jazdy a nadčasový dizajn

Apple rozšíril nástroje na ochranu detí a tínedžerov na internete

Chaos v aplikáciách Windows 11: Copilot sa nainštaluje automaticky
